Віршований розмір: п’ятистопний ямб. Ідея: Сорокалітній автор ще не зрікся "давніх ідеалів" і не пізнав жахливу самотність "днів журби". У пору "Зів'ялого листя" він бачить себе, свій рід "прологом" нової, переломної доби. "Вигодуваний твердим мужицьким хлібом", І.Франко переконаний в історичній перспективі свого народу, "що вгору йде, хоч був запертий в льох". Його життєвий оптимізм, елементарна сила "хлопської крові" явно суперечили присмерковій естетиці декадансу. Тема: автобіографічний портрет "цілого чоловіка", цілого творця, який змушений був винести на "розпуття велелюдне" свої життєві символи віри, своє поетичне бачення світу. У "подвійній душі поета" (А.Крушельницький) ясно змагаються два мотиви, дві "ціхи" його мистецького таланту: радісне чуття боротьби і праці та власні жалі і болі, сконцентровані у тому самому "моменті", коли "трагізм особистого життя часто вплітається в терновий вінок життя народного". Синтаксично-стилистичний аналіз: Більш всього – іменників, котрі допомагають нам конкретизувати твір: це предмети, почуття, думки. Речення-повні, допомагають побачити усю глибину картини.
Один з моїх найулюбленіших віршів, причин цього назвати не можу. Мабуть цей вірш сподобався тим, що у ньому йдеться мова не про "ой, як мені погано без тебе, жити не можу - пойду повішуся" і все таке. А тут йдеться мова про заклик до боротьби, у вірши ми бачимо самого, справжнього Франка. Цім і подобається. Анастасія Жвік.
Напишу аналiз "Чого являешся менi..." тут,бо не знайшов,куди-вибачте. Збiрка:"Зiв'яле листя". Жанр:"Лiричний портрет". Римування:Ямб та анафора. Тема:Лiричний герой оказався "жертвою" нероздiленоi любовi.Образ тоi,що "серце надiрвала"не виходить у поета з голови через тяжку гiрку любов.Проте герой благае,щоб хоч увi снi його серце оживало й "жвавiше грало",як колись.. Iдея:показати,як вмiе кохати людина, i в той же час страждати через таку невзаемну любов.Привзнести це щире та палке,проте болiсно-безвихiдне почуття. Худ.засоби: повторення(чого являешся менi у снi)епiтети(чудовi, яснi очi)порiвняння(немов криницi дно студене)
Коли багато художніх засобів в творі, це завжди робить його насиченим якимсь дуже сильним почуттям, в цій поезії - це здивованість й образа на несправедливі звинувачення. Власне я ніколи не читала критики на мої твори,а тільки вислуховувала.Та коли я читала "Декадент", мені здалося, що я відчуваю те, що відчував Франко... Художні засоби в поезії "Декадент": епітети: боротьби життя, празник життя, інверсія: "Ти взяв один з мого життя момент", "і слово темне відшукав та вчене" метафори:"слово темне", "син народу" метонімії: "І Русі возвістив","народ,що в гору йде" можна назвати гіперболою:"Та ще ж оскомини хронічної немаю, катар кишок до мене не прилип..." Також в творі багато ріторичних питань, які виражають здивування і нерозуміння такого звинувачення: "Я декадент?","Який же я у біса декадент?"
"Ти взяв один з мого життя момент" Люди помічають тільки те що треба,те що потім може їм знадобиться.Щуринскій i був одним з такіх.Крітік звернув увагу на одну сторону життя Франка, і вже охарактеризував його особистість та творчiсть. "А боротьби життя мені не страх",-не боїться Iван Франко труднощів,як i у своэму життi,так i в життi народа.Як сам вiн себе i називав "Я син народу". Мета цього вiрша-донести,що в його поезії зустрiчаэться нота важкого життя,почуттiв,труднощiв,але вiн i патрiот!Його хвилює життя народу, він відданий своїй батьківщині.Вiн любе Україну.
мета цього вірша , доказати те що він не декадент , а й те що він виступає проти декедества,,адже письменник повинен бути згідним з народом і з його думками,отакто)
Що таке декадент? Це представник занепадничого руху в мистецтві. Франко заперечує пренадлежність до цих людей. Звістно, адже саме він докладав всі свої сили до покращення становища українців та їх культурного життя. Ця насправді велика людина навчилася любити життя, землю, в якій він народився, національність, що із поднятою головою відстоювали його діди. Саме цього він намагається навчити інших - не бути байдужими. Боротися та відстоювати місце під сонцем, адже байдужість - найстрашніше що є в нашому житті. Отже Франко призиває послідувати за собою, у краще майбутнє, яке можуть зробити самі люди.
Франко говорить іншим що не можна бути байдужими. Потрібно бути патріотом. Франко вчить любити Україну і домагатися її свободи. Якби не Іван Франко то не відомо який би зараз була Україна. Він закликає йти по його стопах, віддавати все за гарне майбутнє України.
Мені здаеться,що у цьому вірші дуже точно передаеться ціль творчості І.Франка. Адже національна спрямованість його поезії і є головною рисою його творів.У вірші відображен справжній поет,життевим та творчим завданням якого є служіння своему народу.
Франко був просвітником. Він закликав народ, щоб вони боролися. Він закликав людей за допомогою своїх віршів. Він був промінцем надії в темному небі гноблення з боку Австро-Угорщини.
Франко займався дуже небезпечною діяльністтю, він хотів добитися незалежності України. Для нього, мабуть, література не була так важлива, як настроення народних масс на революцію, підвищення духу. Він хотів передати в народ все те, що відчував сам, щоб добитися того, чого хотів.
Я вважаю, що цей твір - це вираження життєствердної позиції Франка,це закликання народу до якісь дій у сторону кращого життя.У цьому і э головна творча ціль Франка-просвітлення та допомога людям знайти себе.(Жукова Ліза)
Віршований розмір: п’ятистопний ямб.
ВідповістиВидалитиІдея: Сорокалітній автор ще не зрікся "давніх ідеалів" і не пізнав жахливу самотність "днів журби". У пору "Зів'ялого листя" він бачить себе, свій рід "прологом" нової, переломної доби. "Вигодуваний твердим мужицьким хлібом", І.Франко переконаний в історичній перспективі свого народу, "що вгору йде, хоч був запертий в льох". Його життєвий оптимізм, елементарна сила "хлопської крові" явно суперечили присмерковій естетиці декадансу.
Тема: автобіографічний портрет "цілого чоловіка", цілого творця, який змушений був винести на "розпуття велелюдне" свої життєві символи віри, своє поетичне бачення світу. У "подвійній душі поета" (А.Крушельницький) ясно змагаються два мотиви, дві "ціхи" його мистецького таланту: радісне чуття боротьби і праці та власні жалі і болі, сконцентровані у тому самому "моменті", коли "трагізм особистого життя часто вплітається в терновий вінок життя народного".
Синтаксично-стилистичний аналіз:
Більш всього – іменників, котрі допомагають нам конкретизувати твір: це предмети, почуття, думки.
Речення-повні, допомагають побачити усю глибину картини.
Один з моїх найулюбленіших віршів, причин цього назвати не можу. Мабуть цей вірш сподобався тим, що у ньому йдеться мова не про "ой, як мені погано без тебе, жити не можу - пойду повішуся" і все таке. А тут йдеться мова про заклик до боротьби, у вірши ми бачимо самого, справжнього Франка. Цім і подобається.
Анастасія Жвік.
Молодець
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
Видалититупая овца!!!!!!!
Видалитибля
Видалитичудово! дякую)
Видалитиуікрчв
Видалитиномально
ВидалитиЛАЙНО!!!!
Видалитихто такий декадент?
ВидалитиНапишу аналiз "Чого являешся менi..." тут,бо не знайшов,куди-вибачте.
ВідповістиВидалитиЗбiрка:"Зiв'яле листя".
Жанр:"Лiричний портрет".
Римування:Ямб та анафора.
Тема:Лiричний герой оказався "жертвою" нероздiленоi любовi.Образ тоi,що "серце надiрвала"не виходить у поета з голови через тяжку гiрку любов.Проте герой благае,щоб хоч увi снi його серце оживало й "жвавiше грало",як колись..
Iдея:показати,як вмiе кохати людина, i в той же час страждати через таку невзаемну любов.Привзнести це щире та палке,проте болiсно-безвихiдне почуття.
Худ.засоби:
повторення(чого являешся менi у снi)епiтети(чудовi, яснi очi)порiвняння(немов криницi дно студене)
Коли багато художніх засобів в творі, це завжди робить його насиченим якимсь дуже сильним почуттям, в цій поезії - це здивованість й образа на несправедливі звинувачення. Власне я ніколи не читала критики на мої твори,а тільки вислуховувала.Та коли я читала "Декадент", мені здалося, що я відчуваю те, що відчував Франко...
ВідповістиВидалитиХудожні засоби в поезії "Декадент":
епітети: боротьби життя, празник життя,
інверсія: "Ти взяв один з мого життя момент", "і слово темне відшукав та вчене"
метафори:"слово темне", "син народу"
метонімії: "І Русі возвістив","народ,що в гору йде"
можна назвати гіперболою:"Та ще ж оскомини хронічної немаю, катар кишок до мене не прилип..."
Також в творі багато ріторичних питань, які виражають здивування і нерозуміння такого звинувачення: "Я декадент?","Який же я у біса декадент?"
ти тупа . там практично все неправильно!
Видалитиахахаха...
ВидалитиБагато помилок
Видалити"Ти взяв один з мого життя момент"
ВідповістиВидалитиЛюди помічають тільки те що треба,те що потім може їм знадобиться.Щуринскій i був одним з такіх.Крітік звернув увагу на одну сторону життя Франка, і вже охарактеризував його особистість та творчiсть.
"А боротьби життя мені не страх",-не боїться Iван Франко труднощів,як i у своэму життi,так i в життi народа.Як сам вiн себе i називав "Я син народу".
Мета цього вiрша-донести,що в його поезії зустрiчаэться нота важкого життя,почуттiв,труднощiв,але вiн i патрiот!Його хвилює життя народу, він відданий своїй батьківщині.Вiн любе Україну.
мета цього вірша , доказати те що він не декадент , а й те що він виступає проти декедества,,адже письменник повинен бути згідним з народом і з його думками,отакто)
ВидалитиБагато звукових дiсонансiв: "в власне", "про процент", "я i охрип", що використовуються, щоб придати вiршу полемiчностi.
ВідповістиВидалитиАлюзiя на "Великих льох".
звидки ти знаеш?
Видалитилюди, спасибо вам большое!!!** не знаю, чтоб без вас делала))))
ВідповістиВидалитибудь ласка напишіть повідомлення на тему: "Проза М. Коцюбинського".....
ВідповістиВидалитиЩо таке декадент? Це представник занепадничого руху в мистецтві. Франко заперечує пренадлежність до цих людей. Звістно, адже саме він докладав всі свої сили до покращення становища українців та їх культурного життя. Ця насправді велика людина навчилася любити життя, землю, в якій він народився, національність, що із поднятою головою відстоювали його діди. Саме цього він намагається навчити інших - не бути байдужими. Боротися та відстоювати місце під сонцем, адже байдужість - найстрашніше що є в нашому житті. Отже Франко призиває послідувати за собою, у краще майбутнє, яке можуть зробити самі люди.
ВідповістиВидалитиФранко говорить іншим що не можна бути байдужими. Потрібно бути патріотом. Франко вчить любити Україну і домагатися її свободи. Якби не Іван Франко то не відомо який би зараз була Україна. Він закликає йти по його стопах, віддавати все за гарне майбутнє України.
ВідповістиВидалитиМені здаеться,що у цьому вірші дуже точно передаеться ціль творчості І.Франка. Адже національна спрямованість його поезії і є головною рисою його творів.У вірші відображен справжній поет,життевим та творчим завданням якого є служіння своему народу.
ВідповістиВидалитиФранко був просвітником. Він закликав народ, щоб вони боролися. Він закликав людей за допомогою своїх віршів. Він був промінцем надії в темному небі гноблення з боку Австро-Угорщини.
ВідповістиВидалитиФранко займався дуже небезпечною діяльністтю, він хотів добитися незалежності України. Для нього, мабуть, література не була так важлива, як настроення народних масс на революцію, підвищення духу. Він хотів передати в народ все те, що відчував сам, щоб добитися того, чого хотів.
ВідповістиВидалитиЯ вважаю, що цей твір - це вираження життєствердної позиції Франка,це закликання народу до якісь дій у сторону кращого життя.У цьому і э головна творча ціль Франка-просвітлення та допомога людям знайти себе.(Жукова Ліза)
ВідповістиВидалитиМені требо написати аналіз Декаден,Франко,допоможить.
ВідповістиВидалитивсе це хуйня
ВідповістиВидалитихуйня ти , а не це все
ВидалитиXD
ВідповістиВидалити